Så flög förändringarnas vindar över mig

För det var det här med att skaffa sig ny familj ;) Mitt inlägg om mitt liv som maka, mor och allmänt förvirrad har jag tillsvidare lagt till arkivhandlingarna. Jag ångrar inte att jag skrev det, jag ångrar inte att låta er som hann läsa det läsa det. Jag känner att jag kan stå för varje ord men jag klarar inte av att min make blev lite ställd och ledsen över det som han faktiskt redan visste. Han hade inte väntat sig att jag öppet skulle skriva om detta. Han är inte arg, inte sur men jag tog bort det för hans skull trots allt. Jag har inte för avsikt att byta familj, inte byta min make eller bryta upp. Vi kämpar vidare och jag hoppas av hela mitt hjärta att det en dag kommer att bli bra. Ibland kanske jag är lite för ÖPPEN för mitt eget välbefinnande att det är sunt. Kanske är det jag själv som kommer ikläm en dag så jag återgår till mina glada inlägg och berättelser. Jag hoppas ni stannar ni som läser. Kram till er alla!!!

Kommentarer

  1. Förändringar - nej, det gillar inte jag!
    Allt ska vara vid det gamla, det är tryggheten för mig!
    Kramar Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om du läste mitt inlägg som jag arkiverat ett tag... jag gillar inte heller förändringar, inte för många på samma gång i alla fall. Kramar

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Det hände sig när snön låg vit på taken en november dag...

Dumheter!

Mina älskade bilder som vykort