En vacker vardags höst



Utan ord. 

Jag kommer igen.

När jag tror på ordets kraft.



Kommentarer

  1. Hej igen!
    Fint med hösfärgerna tycker jag, även om det börjar bli mycket rött nu.. Såg att du läst Sanna Edhin. Läste hennes senaste Guldburen för ett tag sedan. Den var så skönt befriande på något vis. Det har varit så mycket "Grå nyanser" på sistone så det står upp i halsen. Guldburen tar upp ett annan aspekt på erotiken, sexmissbruk och vad som kan komma av det. En synnerligen intressant och välskriven bok.
    I handlingen i min roman finns det förespråkare för BDSM-kulturen och de som ställer sig helt aviga mot den. Det är lite intressant när de diskuterar. Jag är bara författare så jag skriver bara vad som sägs till mig :D
    Har nystartat min blogg och kommer nog mest att skriva/berätta om mitt eget skrivande och vissa valda delar i handlingen.
    Ha det bäst!
    Kramen!
    /Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Susanne! Där var du ju!! Saknat dig. Vet hur det kan vara "har en grå zon" själv, men jag kommer igen. Jag tappar alltid orden när jag blir lite grå. Jag ska se om jag kan få tag på Guldburen. Jag har två andra av S. Ehdin, en har jag inte hunnit med att läsa. Nu ska jag gå in och kika hos dig. Stor kram!

      Radera
  2. Hej igen!
    Gisses vad rädd jag blev. Trodde du lagt ner bloggen, när jag klickade på länken där du kommenterat (tack för fin kommentar förresten, du är alltid så gullig!) så funkade inte länken...
    Guldburen läste jag faktiskt som e-bok, lånade den på e-lib.
    Men den är klart tankvärd!
    Kramisar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej här läggs inget ner... jag bara tappar bort mig lite mellan varven. Jag försökte låna e-bok, men min Mac ville inte alls vara med på noterna så jag gav upp. Finns många tänkvärda böcker, synd bara att vissa inte går att låna och är dyra. Men nu ska jag ramla ner i soffan och läsa tror jag. Då får jag kolla min länk, kanske tillfälligt fel. Jag är så glad att se dig tillbaka! Hoppas vi kan ses igen.
      Kramar igen.

      Radera
  3. Vi finns här, när du finner orden igen. Tack för att du läst och kommenterat hos mig under resan. Kramar från Liv

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så roligt att följa din resa liv. Delfiner, träd och annat som jag nog bara kan drömma om. Men en dag så... vem vet! Kanske jag åker iväg. Jag kommer tillbaka, det gör jag. Känner mig lite så där efter med allt och då tappar jag orden. Tror det kommer en dag då det faller på plats igen.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Det hände sig när snön låg vit på taken en november dag...

Dumheter!

Mina älskade bilder som vykort