En paus är en paus är en paus





Det blev en ofrivillig paus från skrivandet och bloggandet. Efter att sommaren smög sig in med regn och rusk, konsert och midsommar så har jag helt enkelt inte känt för att skriva. Jag kommer igen. Det vet jag. Någon gång. Fast ibland. När det hänger gråa moln över mitt huvud så har jag inte någon större lust att ta till orden. Jag fastnade i litteraturen, i målandet, i funderingar över mitt eget liv och vad jag egentligen håller på med. Förutom en kropp som bråkat, med huvudvärk och underliga krypningar i armar och ben så mår jag bara bra. Så åter kommer jag snart. Med nya tag!

Trevlig sommar önskar jag er alla!

Kommentarer

  1. Man behöver de där pauserna ibland, när man ligger i en verklig eller mental hängmatta och ägnar sig åt annat. Eller så kanske man rensar ogräs så tuvorna ryker i livet eller i verklighetens trädgårdsland. Njut pausen och jag ser emot när du återkommer.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag njuter och återkommer. Min mentala hängmatta gungade lite för häftigt och jag försvann liksom in i dimman.. Är på gång igen... som tur är.
      Kramar

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Det hände sig när snön låg vit på taken en november dag...

Dumheter!

Mina älskade bilder som vykort